Diskuse

Zločinci ozbrojení jsou!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

Jak má policie "Pomáhat a chránit" když se dostaví až když je zločin dokonán. Zjednodušeně - když už je tam zbytečná.

1 0
možnosti
LA

"Pomáhat a chránit"... především při špatném parkování v nijak nevyznačených zónách.

0 0
možnosti
Foto

K57a26r34e72l 33R48a85d40a

9. 2. 2016 10:18

Politici, kteří požadují odzbrojení občanů, jsou nejlepšími spojenci a komplici zločinců. Vlastně to není tak překvapivé. Vybírání stále vyšších daní je také garantováno hrozbou násilím. Sice zakotveného v zákonech, ale stále jen násilí. A bezpečí, které nám za to slibují, je jen iluzí. Policie sice občas nějakého zločince dopadne, ale vždy až po dokonaném činu. A z veřejného prostoru ho odstraní jen na chvíli, je přece třeba dbát na jeho lidská práva.

3 0
možnosti
LA

Přesně tak. A taky je nutné dodat, že si politický aparát nikdy nezapomene "lidská práva" lámat tak jak se zrovna hodí, případně ještě nějaká další, nová, vygenerovat.

0 0
možnosti
MP

Pane Adámku, je už 57 let a nikdy jsem neměl takový pocit ohrožení, jaký mám nyní. Ani za minulého režimu ne. A věřte, že za to nemůže ani Zeman ani Okamura tím, že by mě nějak strašili. Nikdy jsem neměl potřebu vlastnit nějakou zbraň, až nyní. Udělal jsem si tedy zkoušky na zbrojní průkaz a zbraň si samozřejmě koupím. Stejně jako Vy se však obávám našich měkkých politiků, kteří tak snadno podléhají diktátorům z Bruselu, že mě o ni nakonec připraví. Ode mě máte KarmuR^

7 0
možnosti
BM

Mě je skoro o 10 let více než vám a mohu s vámi jen souhlasit. Nejbezpečněji jsem se cítil (a světe div se) za minulého režimu. Těch nočních návratů domů, ať už z odpolední směny nebo z "různých akcí". A představte si že jsem minimálně jednou do týdne potkal těsně před půlnocí i pochůzkáře. Pro ty kteří neví co je pochůzkář - pěší hlídka, tenkrát příslušníci sboru národní bezpečnosti - SNB. Škoda že nejsou k potkání i dnes. Lhostejnost? Nezájem? Strach? To ví jen oni.

Hezký den

4 0
možnosti